"Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat” w konkursie Nałęczowianki

Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat” w konkursie Nałęczowianki

Ogólnopolski konkurs zorganizowany przez agencję Unique One, dotyczy wody Nałęczowianka i przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br.

Zasady konkursu Nałęczowianki

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolną zgrzewkę Nałęczowianki*, dokończyć zdanie: "Nie śmiecę, bo myślę, że..."  i wysłać SMS pod numer 70711 (koszt 0,62 zł z VAT) w treści wpisując Nestle.numer z dowodu zakupu.odpowiedź na pytanie.

W konkursie do wygrania co tydzień po 15 bonów do sklepu Carrefour o wartości 100 zł, 200 zł i 300 zł. Za każde poprawne zgłoszenie Nestle przekaże Fundacji Ekologicznej Arka 10 zł na akcję „Kwiaty zamiast śmieci”.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, shelfstoppery) i reklamą w gazetce sieci Carrefour.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"