Okazją do kampanii Giełdy Papierów Wartościowych jest 23-lecie istnienia GPW i 25-lecie przemian polityczno-gospodarczych w 1989 roku.
Reklamy odwołują się do polskiej flagi, przy czym białe i czerwone pole oddziela wskaźnik wzrostu. Uzupełniają to hasła takie jak: „Budujemy zaufanie od lat”, „Rozwijamy polską gospodarkę”, „Inwestujemy w innowacje”, „Napędzamy polską gospodarkę” i „Dobrych inwestycji w przyszłość”.

Głównymi celami akcji jest zwrócenie uwagi na rolę jaką, GPW odegrała w procesie transformacji ustrojowej w Polsce, oraz zachęcenie do lokowania swoich oszczędności na giełdzie osób, które dotąd się z nią nie zetknęły.
Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty, reklamy na autobusach i na ekranach w metrze warszawskim), prasę oraz internet (m.in. strona gpw.pl/inwestuj, aktywności w social media. Potrwa do 18 czerwca.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Adbirds, która odpowiada też za planowanie i zakup mediów.











