„Napędzamy polską gospodarkę” w kampanii Giełdy Papierów Wartościowych

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Giełdy Papierów Wartościowych podkreślająca znaczenie GPW w polskiej gospodarce wolnorynkowej. Akcję przygotowała i realizuje agencja Adbirds.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Napędzamy polską gospodarkę” w kampanii Giełdy Papierów Wartościowych

Okazją do kampanii Giełdy Papierów Wartościowych jest 23-lecie istnienia GPW i 25-lecie przemian polityczno-gospodarczych w 1989 roku.

Reklamy odwołują się do polskiej flagi, przy czym białe i czerwone pole oddziela wskaźnik wzrostu. Uzupełniają to hasła takie jak: „Budujemy zaufanie od lat”, „Rozwijamy polską gospodarkę”, „Inwestujemy w innowacje”, „Napędzamy polską gospodarkę” i „Dobrych inwestycji w przyszłość”.

grafika

Głównymi celami akcji jest zwrócenie uwagi na rolę jaką, GPW odegrała w procesie transformacji ustrojowej w Polsce, oraz zachęcenie do lokowania swoich oszczędności na giełdzie osób, które dotąd się z nią nie zetknęły.

grafika

Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty, reklamy na autobusach i na ekranach w metrze warszawskim), prasę oraz internet (m.in. strona gpw.pl/inwestuj, aktywności w social media. Potrwa do 18 czerwca.

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Adbirds, która odpowiada też za planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"