Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups

Sieć partnerska LifeTube (należąca do Grupy LTTM) wygrała przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata. Twórcy zrzeszeni w sieci promują nowość - napoje Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups

Przygotowana przez dział management-entertainment w LifeTube kampania potrwa 3 miesiące. Jej głównym celem jest dotarcie do młodych konsumentów z informacją o pojawieniu się na rynku nowego napoju Chupa Chups.

Do realizacji tego zadania zostali wybrani m.in. Martyna Zabawa i Paweł Malinowski. Ich materiały ukazały się nie tylko na YouTube, ale też na Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, który potrwa 3 miesiące i w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.

- Jak wiadomo, trend dotyczący angażowania influencerów i promowania produktów z ich udziałem w social mediach i na kanale TouTube z każdym rokiem nabiera tempa. Dlatego nie ukrywam, że wiążemy wielkie nadzieje z tą kampanią, wiedząc, że w influencer marketingu nie wystarczy już tylko ustawienie znanej osoby z produktem i zrobienie jej jakiegokolwiek zdjęcia. Teraz, gdy taki sposób promowania marki lub produktu jest już tak popularny i wyeksploatowany, potrzeba czegoś więcej – pomysłu - mówi Izabella Kominek-Riege, szef marketingu w Kuchnie Świata.

Pierwsze materiały w ramach kampanii właśnie ukazały się na kanałach Martyny Zawady i Pawła Malinowskiego. Wszystkie będą nawiązywać do hasła kampanii “Forever fun”.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Wiecie jak lubię dobrą zabawę? 🥳 Bardzo! Chupa Chups też wiedział, dlatego wybrał mnie na ambasadora akcji #foreverfun 🍊🍇 Lada moment na kanale zobaczycie niesamowity odcinek z konkursem 🥰 dla Was! 🤩 #chupachups #chupachupspl #pijChupaChups #foreverfun #pawełmalinowski #wakacje2020 Post udostępniony przez Paweł Malinowski (@paulmnvsky) Sie 1, 2020 o 10:35 PDT

 

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Hej! Guess what?! Zostałam ambasadorką Chupa Chups! 🤩🍭Niebawem na moim kanale pojawi się wyjątkowy wakacyjny odcinek który jest owocem naszej współpracy 🍇 wyczekujcie bo na koniec odcinka super konkurs w którym wygrywa aż 10 osób! #chupachups #chupachupspl Post udostępniony przez Martyna Zabawa (@martyna.zabawa) Lip 31, 2020 o 11:21 PDT

Napoje Chupa Chups dostępne są w czterech smakach: truskawka ze śmietanką, pomarańcza, winogrono i melon ze śmietanką.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"