Naprawdę "Dla Wymagających"

Badania kampanii autopromocyjnej Cityboard Media

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Cityboard Media przeprowadziła w grudniu 2004 r. i styczniu 2005 r. kampanię autopromocyjną "Dla Wymagających", której celem było przedstawienie zasad, według  których pracuje Cityboard Media, planując i realizując kampanie dla swoich klientów.

Jak wynika z informacji nadawcy, kampania osiągnęła wysoki  stopień rozpoznawalności - 82 % ankietowanych z wyselekcjonowanej grupy docelowej (top managerowie, dyrektorzy agencji reklamowych i domów mediowych, media-plannerz i media buyerzy, dyrektorzy marketingu i mediów oraz specjaliści ds. marketingu) widziało kampanię.  Badania wykazały potencjał outdooru - 88 % badanych wskazało billbord, jako nośnik reklamy.

Badania przeprowadził Instytut Badawczy Gfk Polonia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"