Cherrylytics to inteligentna platforma przeznaczona do analizy środowiska gry oraz zachowań użytkowników gier typu freemium. Narzędzie opiera się na algorytmach sztucznej inteligencji, odpowiedzialnych za automatyczną analizę wielkich zbiorów danych i wydawanie rekomendacji dotyczących zmian w środowisku gry. Będzie wyposażone w intuicyjny interfejs, który umożliwi obsługę aplikacji użytkownikom bez specjalistycznej wiedzy programistycznej. Narzędzie będzie dopasowane do wszystkich popularnych silników do produkcji gier wideo typu free-to-play.
- Cherrylytics jest naszym autorskim, unikatowym projektem, który pozwoli nam jeszcze lepiej rozumieć zachowania użytkowników gier typu free-to-play. Nasze narzędzie big data pozwoli niemal perfekcyjnie dopasować wszystkie parametry do graczy, zmaksymalizować wskaźniki retencji oraz dostosować najlepszy model monetyzacji - komentuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Czas trwania projektu zaplanowano na 30 miesięcy.
Dofinansowanie od NCBiR, spółka otrzyma w ramach konkursu „Szybka ścieżka” dla MŚP, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020". Zgłoszono do niego łącznie 60 projektów (w województwie mazowieckim), z czego dofinansowanie otrzymało osiem.
Cherrypick Games jest spółką notowaną na NewConnect. Produkuje gry udostępniane w modelu free-to-play. Tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.











