„Nastaw się na chill out” - Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli ZET

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Chilli ZET związana z premierą płyty „Nastaw się na chill out 7”. Akcję, której twarzą jest Magdalena Mielcarz, przygotował dział promocji rozgłośni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sygnowany przez Chilli ZET album „Nastaw się na chill out 7” składa się z dwóch krążków: „Love” i „Life” zawierających 30 chilloutowych piosenek. Płytę „Love” otwiera debiutancki singiel aktorki i modelki Magdaleny Mielcarz „Drown In Me”. Album - wydany przez Magic Records - trafia właśnie do sprzedaży.

Jednocześnie rusza kampania reklamowa Chilli ZET oparta na wizerunku Magdaleny Mielcarz. Layouty reklam są spójne z okładką płyty „Nastaw się na chill out 7”. Zdjęcia Mielcarz na potrzeby akcji wykonał Rafała Olejniczaka, redaktor naczelny Radia ZET i Chilli ZET.

grafika

Kampania od 18 kwietnia będzie prowadzona w prasie (magazyny lifestyle’owe, tygodniki opinii), internecie (m.in. działania SEM), na outdoorze (ekrany LED w Warszawie i Wrocławiu) oraz w salonach Empik. W ramach akcji w serwisie chillizet.pl udostępniono specjalną zakładkę, w której można posłuchać fragmentów płyty „Nastaw się na chill out 7” i zamówić ją, a także obejrzeć kulisy sesji fotograficznej z Magdaleną Mielcarz i wywiad z nią.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele