„Nastaw się na E i wygrywaj” promocja marki E realizowana przez Marketing House

W sieci sklepów Biedronka ruszyła akcja promocyjna „Nastaw się na E i wygrywaj” przygotowana przez Marketing House dla PZ Cussons, producenta produktów  marki E.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem aktywności jest wsparcie sprzedaży oraz zapewnienie marce widoczności w sieci sklepów Biedronka. Promocja oparta jest na mechanizmie konkursu. Każda osoba, która do 25 listopada 2012 dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki E i dokończy zdanie: „Z E nastawiam się na….” ma szansę wygrać jedną z dziewięćdziesięciu pralek marki Bosch. Akcji towarzyszy wsparcie radiowe oraz komunikacja w sklepach poprzez materiały POS.

Agencja Marketing House jest odpowiedzialna za przygotowanie i koordynację promocji, przygotowanie reklamy radiowej, materiałów POS oraz mini strony promocji.

O agencji Marketing House

Marketing House jest liderem na rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów, tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest, przy tym, zawsze zwiększenie ROI.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela