Następna faza współpracy pomiędzy Procter&Gamble i Onet

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Współpraca pomiędzy Procter&Gamble a Onet.pl zaowocowała kolejnym projektem. Po serwisach edukacyjnych i akcjach propagujących zdrowy styl życia, potentat branży FMCG i lider polskiego Internetu stworzyli wspólnie sklep on-line. Jest to pierwszy w historii Onet.pl przykład w pełni kompleksowej usługi e-commerce, realizowanej dla zewnętrznego partnera. Interesującą technologiczną nowością i niewątpliwą atrakcją dla kupującego jest trójwymiarowa prezentacja oferowanego produktu - pasków z żelem do wybielania zębów.

Firmy wchodzące w skład Onet.pl SA (portal internetowy Onet.pl oraz Wydawnictwo Pascal) stworzyły na potrzeby Procter&Gamble sklep internetowy oraz podjęły się jego obsługi. Wszelkie prace, od fazy projektowania i przygotowania mechanizmu sklepu on-line, przez zapewnienie niezbędnej infrastruktury technologicznej, po przyjmowanie zamówień i dostarczenie towaru do rąk klienta, realizowane są przez Onet.pl SA. Sprawny system dystrybucyjny zapewnia Pascal, wiodący wydawca przewodników turystycznych, pionier nowoczesnej dystrybucji książki.

"Cieszymy, że tak ciekawy projekt - serwis edukacyjny Zdrowy Uśmiech wraz ze sklepem internetowym - mogliśmy zrealizować wspólnie z potentatem rynku produktów szybkozbywalnych. Internet zapewne długo jeszcze nie będzie wiodącym kanałem sprzedaży w tej branży, ale staje się bardzo istotnym kanałem przekazu marketingowego" - powiedział Mariusz Biedrzycki, Dyrektor ds. komunikacji marketingowej Onet.pl

"Internet jest dobrym medium komunikacji na temat nowych produktów. Obok działalności marketingowej, pozwala na prowadzenie programów edukacyjnych, indywidualny kontakt z konsumentami, szybkie udzielanie odpowiedzi na zadawane przez nich pytania. Wierzymy, że dzielenie się ekspertyzą naszych ośrodków badawczych w istotnych dla konsumentów kwestiach ochrony zdrowia jamy ustnej, pomaga jeszcze skuteczniej dbać o zdrowie. Dla Internautów zainteresowanych wybielaniem zębów, którzy wzięli udział w grudniowym konkursie, przygotowaliśmy wspólnie z portalem Onet.pl i księgarnią Pascal możliwość zakupu naszych produktów w sklepie Internetowym na promocyjnych warunkach", powiedziała Małgorzata Mejer, Dyrektor Public Relations, Procter & Gamble, Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska