„Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam

Trzecią edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 2,11 mln osób. Miał on o 410 tys. więcej widzów niż pierwsza seria. Wpływy z reklam wyniosły 18,1 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom 3” hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam
Katarzyna Dowbor, fot. Polsat

Program „Nasz nowy dom 3” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 7 września do 6 grudnia 2014 roku (ostatni specjalny odcinek wyjątkowo nadano w sobotę). Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzecią serię formatu oglądało średnio 2,11 mln osób. Przełożyło się to na 15,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49.Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 listopada br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,77 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki reality-show

Trzeci sezon programu Katarzyny Dowbor miał o 410 tys. więcej oglądających niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show. Premierowa edycja gromadziła średnio bowiem 1,7 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 12,28 proc. i 15,34 proc. (więcej na ten temat).##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5-7-mln-widzow-mikolajkowego-bloku-reklamowego-w-polsacie-1-5-mln-zl-dla-chorych-dzieci ##Z kolei emitowana wiosną br. druga odsłona reality-show przyciągała 1,66 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,59 proc. oraz 16,51 proc. udziału (zobacz te dane).Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP1 emitująca w tym czasie serial „Komisarz Alex” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekładało się na 15,51 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,37 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła stacja TVN (gł. „Ugotowani”; 7,25 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był trzeci, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej serii formatu wyniosły 18,1 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 9,57 mln zł.Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiego w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"