„Nasz nowy dom 9” ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,47 mln osób. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom 9” ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49

Dziewiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. (do 21 września) format ogląda średnio 1,47 mln osób. Przekłada się to na 9,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,55 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/supermodelka-plus-size-ma-o-240-tys-widzow-wiecej-niz-top-chef-gwiazdy-od-kuchni ##

Program prowadzony przez Katarzynę Dowbor notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,45 mln, a trzeci - 1,51 mln.

grafika

Nadawana jesienią ub.r. siódma seria reality-show przyciągała przed ekrany o 400 tys. więcej widzów, ale jej udział w grupie komercyjnej spadł nieznacznie. Gromadziła ona średnio 1,87 mln osób przy udziale wynoszącym 12,06 proc. w 4+, 15,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-4-mln-widzow-drugiej-edycji-talent-show-the-brain-genialny-umysl ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVP1 emitująca gł. prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekłada się na 17,15 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,56 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 („Barwy szczęścia” i „Pierwsza randka”; 10,40 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem