„Nasz nowy dom” oglądało 1,9 mln widzów. 25,61 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledziło średnio 1,87 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 820 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,61 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” oglądało 1,9 mln widzów. 25,61 mln zł z reklam

Siódmą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 17 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,87 mln osób. Przełożyło się to na 12,06 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 15,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,92 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,19 mln oglądających.

Nadawana jesienią ub.r. piąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 820 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 2,69 mln osób przy udziale wynoszącym 19,72 proc. w 4+ oraz 22,71 proc. w 16-49. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45, gdzie obecnie stacja pokazuje odcinki powtórkowe tego reality-show.

Wiosną br. program pokazywany był już w czwartkowe wieczory. Widownia szóstej edycji reality-show wyniosła średnio 1,92 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,72 proc. oraz 17,29 proc.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 7” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 19,24 proc. udziału. Trzeci był TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 11,49 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy fabularne; 10,62 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat był liderem, a Jedynka zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 25,61 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 21,48 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Na przyszły rok Polsat przygotowuje ósmą edycję programu „Nasz nowy dom”.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji