Polsat emitował 25 sezon programu "Nasz nowy dom" w czwartki o godz. 20.30. Średnia oglądalność premierowych odcinków w tym czasie wyniosła 1,18 mln widzów, co przełożyło się na udział w rynku na poziomie 10,3 proc. w grupie ogólnej i 9,8 proc. w grupie 16-59 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród wszystkich odcinków programu "Nasz nowy dom" tej wiosny największym zainteresowaniem widzów cieszył się siódmy epizod, który przyciągnął przed ekrany średnio 1,37 mln odbiorców. Najmniej widzów miał trzeci odcinek – na jego obejrzenie zdecydowało się 990 tys. osób.

Nadawany rok temu 23. sezon programu gromadził średnio 910 tys. widzów, co dało stacji 7,6 proc. udziału w grupie 4+ i 7,5 proc. w grupie 16-59.
I jak Wam się podoba ich nowy dom? ❤️ | Nasz Nowy Dom
"Nasz nowy dom" od 12 lat w Polsacie
Program "Nasz nowy dom" jest obecny na antenie Polsatu od 2013 roku. Ideą produkcji jest pomoc potrzebującym widzom. Stacja przeprowadza remonty w domach rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. W ciągu kilku dni pod okiem architekta przeprowadzany jest całkowity remont domu, łącznie z zakupem nowych mebli i wyposażenia.
"Nasz nowy dom" prowadzi Elżbieta Romanowska, a producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.











