„Nasz nowy dom” ogląda 1,22 mln widzów. Polsat stacją czwartego wyboru

Reality-show „Nasz nowy dom 14” w nowym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do początku dwunastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., produkcja straciła 263 tys. widzów. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Beata Czuma
Beata Czuma
Udostępnij artykuł:
„Nasz nowy dom” ogląda 1,22 mln widzów. Polsat stacją czwartego wyboru
Katarzyna Dowbor w programie "Nasz nowy dom"

Czternastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, począwszy od 4 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. (do 26 marca) format ogląda średnio 1,22 mln osób. Przekłada się to na 7,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,38 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownię przyciągnął piąty odcinek programu z 18 marca, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.

Nadawana wiosną ub.r. dwunasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 263 tys. więcej widzów (wtedy program nadawany był tylko w czwartki). Gromadziła ona średnio 1,48 mln osób przy udziale wynoszącym 9,49 proc. w 4+, 12,11 proc. w 16-49 oraz 10,95 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 14” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem jest TVN, emitujący serial "Na Wspólnej" i program "Milionerzy", co przekłada się na 10,87 proc. udziału. Druga jest TVP1 (magazyn "Alarm", "Leśniczówka" i "Ojciec Mateusz"; 10,61 proc.), natomiast trzecią lokatę zajmuje TVP2 ("Barwy szczęścia", "Kulisy seriali 'Na dobre i na złe" i 'Na sygnale'", "Na dobre i na złe", "Filmowe czwartki"; 10,34 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 Polsat jest wiceliderem, a w 16-59 - zajmuje miejsce trzecie.

grafika

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

Beata Czuma
Autor artykułu:
Beata Czuma
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"