„Naszym horyzontem jest przyszłość” w kampanii LOT-u (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa PLL LOT. Akcję - przebiegającą pod hasłem „LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość” - przygotowały firmy DDB Warszawa, Platige Image i Universal McCann.

km
km
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się właśnie kampanii PLL LOT prezentowany jest Boeing 787 Dreamliner. Na jego skrzydłach odbijają się symbole miast, do których loty realizują PLL LOT. Zresztą przewoźnik przygotowuje się do wprowadzenia pod koniec roku do swojej floty właśnie takich samolotów.

W reklamach pojawia się slogan „LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość”, który jest nowym hasłem PLL LOT. Celem akcji jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku firmy, jako światowej klasy przewoźnika z polskimi korzeniami. Kampania ma też podkreślać nowe rozwiązania wprowadzone niedawno przez LOT oraz młody wiek jego floty samolotowej.

Akcja - zaplanowana do końca czerwca - obejmuje telewizję, prasę, internet oraz kina. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, produkcją i postprodukcją spotów zajęło się studio Platige Image, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"