Nata: Czystość z pierwotnej natury

Na outdoorze i w punktach sprzedaży trwa relaunchowa kampaniareklamowa wody mineralnej Nata. Akcja promuje zmieniony wizerunekmarki, która ma nową nazwę, butelkę i logo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania wody mineralnej Nata reklamuje jejnową nazwę, która przed relaunchem brzmiała NataAqua. Marka zmieniła też butelkę, etykietę i logo. Akcjapod hasłem "Czystość z pierwotnej natury" opiera się na motywiespecyficznej ewolucji i polodowcowego pochodzenia brandu, cowzmacnia jego nowy claim: "Woda mineralna sprzed milionów lat".Odświeżona marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

Akcja od początku sierpnia jest prowadzona głównie w regioniepomorskim, obejmując outdoor (billboardy, mobile i nośniki typu jetbike), punkty sprzedaży oraz działania motywacyjne dla hurtownikówi detalistów pod hasłem "Nata w Natarciu".

Zmienioną identyfikację marki przygotowała agencja CzarnyTulipan, a koncepcję jej pozycjonowania i kreację kampaniireklamowej - agencja Mediafocus.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+