Natalia Paczóska: z Sare do GetResponse

GetResponse, dostawca usług email marketingowych, poszerza zespół menadżerski. Nowym brand managerem została Natalia Paczóska.

km
km
Udostępnij artykuł:

Paczóska będzie odpowiadała za planowanie, prowadzenie i analizę promocyjnych oraz wizerunkowych działań marketingowych polskiej wersji GetResponse.

Z branżą marketingową Paczóska związana jest od 9 lat. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego na stanowisku project managera, gdzie odpowiadała za organizację imprez, szkoleń oraz konkursów.

grafika

Przez ostatnie dwa lata Paczóska pracowała na stanowisku marketing managera w Sare – firmie z branży email marketingowej – i była odpowiedzialna m.in. za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, w tym promocji sprzedaży, pozyskiwania partnerów biznesowych oraz działań public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"