Nowe osoby na czele sprzedaży trzech serwisów Grupy naTemat

W dziale sprzedaży w Grupie naTemat Justyna Rzeniewicz awansowała na stanowisko head of sales obszaru parentingowego (czyli serwisów MamaDu.pl i dadHero.pl), a Klaudia Szarowska na head of sales and product witryny satyrycznej ASZdziennik.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowe osoby na czele sprzedaży trzech serwisów Grupy naTemat
Justyna Rzeniewicz i Klaudia Szarowska, fot. materiały prasowe

Justyna Rzeniewicz i Klaudia Szarowska objęły nowo utworzone funkcje. - Zależało nam, by powierzyć obszary biznesowe dedykowanym menadżerom z bardzo sprecyzowanym zakresem odpowiedzialności, doświadczeniem i charakterem pasującym do swoich produktów, nieustająco dostosowując je do potrzeb rynku - komentuje Paulina Plenkiewicz, CEO Grupy naTemat.

Klaudia Szarowska pracuje w Grupie naTemat od lipca 2021 roku. Była specjalistką ds. mediów społecznościowych, a następnie account managerem w dziale sprzedaży. Przygotowała cykl wywiadów „Na dwa głosy” w naTemat.pl.

- Na nowym stanowisku stawiam przede wszystkim na rozwój produktu sprzedażowego w kierunku wideo i mediów społecznościowych. ASZdziennik to już nie tylko serwis internetowy, ale również marka, która ma swoje twarze i coraz silniej pozycjonuje się jako grupa influencerów. Dlatego, odpowiadając na zmieniające się realia wydawnicze oraz potrzeby rynku, rozwijamy naszą ofertę form audio i wideo dla klientów, wzmacniając jednocześnie konta marki na Instagramie i TikToku. A wszystko to w niepowtarzalnym duchu ASZdziennika - zapowiada Szarowska.

Przed pracą w Grupie naTemat Szarowska zajmowała się sprzedażą m.in. w branży nieruchomości. Ukończyła lingwistykę dla biznesu, studiuje marketing internetowy na SGH.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/natemat-napiwki-dziennikarze-ile-dostaja,7169469430941825a ##

Justyna Rzeniewicz z Grupą naTemat jest związana od ub.r. Wcześniej przez lata pracowała w Grupie Family Service (Pelargos), a także Edipresse i Burda Media Polska (zajmowała się tam sprzedażą oferty serwisów MamoToJa, Polki.pl i Wizaz.pl).

Ma łącznie 15 lat doświadczenia menedżerskiego w branży parentingowej. Odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w prasie i internecie dla największych klientów z tego sektora.

W ub.r. spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej udziałowcy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek