naTemat.pl z nową szatą graficzną, w mobile'u opcja Story

Portal naTemat.pl (należący do Glob360) został udostępniony w zmienionej odsłonie. W wersji mobilnej pojawiła się funkcjonalność podobna do opcji Story na Instagramie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
naTemat.pl z nową szatą graficzną, w mobile'u opcja Story

W wersji desktopowej naTemat.pl u góry strony głównej pojawiło się kilka zapowiedzi materiałów, podczas gdy wcześniej prezentowana tam była jedna duża grafika. - Urośliśmy do tego stopnia, że ilość artykułów, które tworzymy wymagała lepszej ekspozycji już na samej górze strony - tłumaczy Michał Mańkowski, dyrektor operacyjny Grupy naTemat i i członek zarządu Glob360.

Na stronie głównej nadal przeważają grafiki linkujące do artykułów, zmieniono sekcję z autorskimi materiałami wideo. - Zaprojektowaliśmy nowe kafle, które pozwolą pokazać nie tylko więcej artykułów, ale zrobią to po prostu ładniej i inaczej. Także w pionowej formie, której do tej pory u nas nie było - opisuje Mańkowski.

Nie zmieniły się układ kategorii portalu ani kolorystyka szaty graficznej. Nowościami są natomiast linie oddzielające poszczególne sekcje na stronie głównej oraz symbol z dwoma pomarańczowymi kółkami przy tytułach tekstów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/natemat-pl-aszdziennik-i-mamadu-ile-zarabia-z-reklam-firma-tomasza-lisa-wplywy-i-zysk-w-2018-roku,7170856631683201a ##

W mobile’u opcja jak na Instagramie

W wersji mobilnej naTemat.pl u góry strony pojawił się pasek nawigacji z czterema ikonkami. Trzy (Najnowsze, Najpopularniejsze i naTemat Extra) odsyłają do różnych kategorii treści na portalu, natomiast ikona z jego logo w pomarańczowym okręgu pozwala korzystać z nowej opcji Story.

W ramach tej funkcjonalności zapowiedzi materiałów można przeglądać jak treści w zakładce Story na Instagramie - przesuwając ekran w bok (po kilku sekundach emisji zajawki same się zmieniają).

- Dostosowaliśmy nasz serwis, do sposobu w jaki internauci korzystają z telefonów. Skoro już nie tylko scroll'ują, ale także swipe'ują i oglądają story, to... dajemy im to - komentuje Michał Mańkowski. Zaznacza, że nawet 75-80 proc. odsłon serwisu jest wykonywanych na smartfonach.

Poprzednia odsłona naTemat.pl funkcjonowała przez prawie trzy lata. Nad nową zespół portalu pracował przez kilka miesięcy we współpracy z agencją dogz.design.

Podobnie zmienią się inne serwisy Grupy naTemat

W najbliższym czasie podobne zmiany zostaną wprowadzone w pozostałych serwisach Grupy naTemat: INNpoland.pl, MamaDu.pl i ASZdziennik.pl.

- W najbliższych tygodniach będziemy wprowadzali mniej lub bardziej widoczne dodatkowe elementy. Jeśli w międzyczasie zauważycie, że coś nie działa, śmiało dawajcie znać w komentarzach lub mailowo - zapowiada Michał Mańkowski.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji