Specjalnej lipcowej ramówce National Geographic towarzyszy kampania telewizyjna, oraz digital marketingowa, która obejmuje formaty display na wybranych portalach, a także kampanię na Facebooku, Youtubie, Instagramie oraz współpracę z influencerami. Na oficjalnym profilu facebookowym kanału National Geographic przez cały miesiąc można dołączyć do wydarzenia „W lipcu 2019 melduję się na Księżycu razem z National Geographic”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/seria-planety-bbc-earth-o-czym-jest-opinia,7171064138774145a ##
W ramach facebookowej nakładki AR można zrobić sobie selfie w kombinezonie astronauty. W akcję zaangażowani zostali Krzysztof Gonciarz i youtubowy kanał „Matura to bzdura”. Za koncept #50YearsMoonCheckIn odpowiada agencja Plej.
Przy promocji programów o tematyce kosmicznej National Geographic współpracuje także z popularyzatorami nauki, m.in. z serwisem Kwantowo, Tomaszem Rożkiem (autorem kanału „Nauka. To lubię”), a także Karolem Wójcickim.

Za organizację wydarzenia oraz działania PR wokół lipcowej ramówki kanału National Geographic odpowiedzialna jest agencja NBS Communications.
Programy kanału National Geographic emitowane z okazji 50. rocznicy lądowania na Księżycu:
2 lipca o godz. 21.00 - Apollo: droga na Księżyc9 lipca o godz. 21.00 - Armstrong – człowiek z Księżyca9 lipca o godz. 22.00 - Apollo 8: przełomowa misja16 lipca od godz. 21.00 - Apollo: na podbój kosmosu20 lipca o godz. 17.00 - Poza kosmosem20 lipca o godz. 18.00 - Apollo: droga na Księżyc20 lipca o godz. 20.00 - Armstrong - człowiek z Księżyca20 lipca o godz. 21.00 - Apollo 8: przełomowa misja20 lipca od godz. 22.00 - Apollo: na podbój kosmosu23 lipca o godz. 21.00 - Dotrzeć na Księżyc23 lipca o godz. 22.00 - W stronę Jowisza30 lipca o godz. 21.00 - Tajemnice pierścieni Saturna30 lipca o godz. 22.00 - Misja Pluton: nowe odkrycia6 sierpnia - Wyprawa na Marsa: odzyskać kontakt13 sierpnia - Katastrofa Challengera

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/apollo-droga-na-ksiezyc-national-geographic-kiedy-emisja,7171058635650689a ##










