NuOrder reklamuje „National Geographic Odkrywcę” w social media

Agencja NuOrder odpowiada za realizację kampanii reklamowej typu performance promującej magazyn „National Geographic Odkrywca” (Wydawnictwo Nowa Era) w mediach społecznościowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
NuOrder reklamuje „National Geographic Odkrywcę” w social media

Celem kampanii, za którą odpowiada NuOrder, jest wsparcie sprzedaży magazynu „National Geographic Odkrywca”.

- Wcześniejsze działania w tym obszarze prowadziliśmy sami, ale z racji rozwoju produktu postanowiliśmy podjąć współpracę z agencją, która posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii w social media - uzasadnia Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu Wydawnictwa Nowa Era.

Nie podano, jak długo potrwa ta kampania reklamowa ani w jaki sposób wybrano agencję NuOrder do przeprowadzenia akcji.

„National Geographic Odkrywca” to miesięcznik popularnonaukowy skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat. W październiku ub.r. został wprowadzony do sprzedaży w zmienionej odsłonie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska