Nationale-Nederlanden zaprosiło do kampanii Marcina Prokopa, Darię Ładochę, Aleksandrę Radomską i Henryka Szosta

Pod hasłem „#ZgubiłemSwojeJa" ruszyła kampania Nationale-Nederlanden. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa Aleksandra Radomska oraz maratończyk Henryk Szost.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nationale-Nederlanden zaprosiło do kampanii Marcina Prokopa, Darię Ładochę, Aleksandrę Radomską i Henryka Szosta

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie.

- Celem naszej akcji jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że w swojej zabieganej codzienności bierzemy na siebie tak wiele obowiązków, że ich realizacja odbywa się czasem kosztem nas samych i naszego zdrowia. Konsekwencją tego są choroby cywilizacyjne. Dlatego, już po raz kolejny, chcemy przypomnieć, że dbając o siebie, możemy lepiej zadbać o wszystko, co dla nas ważne - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Pierwszy etap kampanii trwa od 24 do 26 listopada, w tych dniach z wpisów w mediach społecznościowych zaangażowanych w akcję ambasadorów, ze wszystkich wyrazów zniknęły cząstki „JA”. Dodatkowo, cząstki „JA” na 24 godziny zniknęły również ze strony głównej oraz artykułów w portalu naTemat.pl.

W kolejnej odsłonie zostały opublikowane video, w których ambasadorzy nawiązują do zgubionego „JA”. Tej fazie kampanii towarzyszą hashtagi #ZgubiłamSwojeJa i #ZgubiłemSwojeJa.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Marcin Prokop (@_marcinprokop_)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Daria Ładocha (@darialadocha)

W kolejnych etapach Daria Ładocha, Marcin Prokop, Aleksandra Radomska i Henryk Szost, będą zwracać uwagę odbiorców na problem zapominania o samym sobie i o swoim „JA”, a także zachęcać do podejmowania aktywności, które mogą pomóc w jego odnalezieniu.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja BlueCloud. Dodatkowo prace wspierają Aponadto oraz OMD. Działania contentowe potrwają do połowy grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online