Naturalnie lekkie!

To hasło trwającej kampanii reklamowej linii produktów KAMIS FIT UP!TM. Działania obejmą tytuły prasy dla kobiet, tygodniki opinii, outdoor oraz internet.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania informuje o nowych produktach KAMIS FIT UP!TM – naturalnych sosach sałatkowych oraz chipsach owocowych i warzywnych. Ma za zadanie wzmocnienie wizerunku marki KAMIS FIT UP!TM jako „marki parasolowej”, pod którą konsumenci odkrywać będą kolejne linie produktowe i produkty z kategorii „fit & wellnes”.

     

Dobór kanałów dotarcia opiera się na kryteriach ich dopasowania do grupy docelowej. Grupą docelową są  kobiety, z dużych miast z wykształceniem średnim i wyższym, w wieku 20-39 lat. Grupę rozszerzono o kobiety w ciąży i młode matki.

Kampania billboardowa to trzy layouty – obejmuje 300 lokalizacji w największych miastach Polski. Są to frontlighty. Czas trwania kampanii to czerwiec.

Kampania prasowa obejmuje tytuły prasy kobiecej, tj: Twój Styl, Claudia, Wysokie Obcasy, Olivia, Glamour, Świat Kobiety, Avanti, Viva, Naj, Gala, Cosmopolitan, Joy, Elle, Vita, Shape, Mamo to Ja, Shape-mama, Samo Zdrowie, Uroda, Zwierciadło, jak również tygodniki opinii i nauki: Newsweek oraz Focus. Naturalną konsekwencją przyjętej strategii komunikacyjnej jest też sponsorowanie przez KAMIS FIT UP!TM dodatków poświęconych dietetyce, fitnessowi, tj. Vita – dodatek Fittness, Claudia – DIETY. W ramach działań edukacyjnych KAMIS FIT UP!TM został również sponsorem płyty „Fitness w domu” dołączonej do Shape. Czas trwania kampanii to maj-lipiec.

     

Kampania internetowa – profilowana kampania na portalach tematycznych - jest w trakcie przygotowań i będzie przedłużeniem kampanii billboardowej i prasowej.

Wspólnym elementem wszystkich kreacji jest hasło, jego wizualna komunikacja,  kolorystyka, jak również przekaz odwołujący się do emocji i wiedzy. Wszystkie layouty w sposób czytelny komunikują funkcjonalne i prozdrowotne cechy produktów z linii KAMIS FIT UP!TM: smak, apetyczność, kruchość, zbilansowanie diety, zdrowie.

Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR skierowanymi do prasy kobiecej, zdrowotnej, opiniotwórczej, które mają na celu przede wszystkim edukację dotyczącą roli produktów KAMIS FIT UP!TM w zdrowej diecie.

Projekt opakowań linii FIT UP!: agencja Dragon Rouge.

Zakup mediów: agencja MediaCom.

Kreacja: Testardo Red Cell.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online