Nawet reklama online nie oparła się kryzysowi

Rynek internetowej reklamy to kolejna ofiara gospodarczego kryzysu.W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki w tymsektorze w USA wyniosły 5,5 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 5 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (5,8 mld USD) oraz o 10 procent mniej wobec ostatnichtrzech miesięcy 2008 roku (6,1 mld USD) - wynika z raportuorganizacji Interactive Advertising Bureau (IAB) ifirmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

Poziom wydatków na reklamę online za oceanem był w I kwartalenajniższy od blisko dwóch lat, a spadek odnotowano po ponad sześciulatach nieprzerwanego wzrostu.

IAB i PwC jednocześnie podkreślają w swoim raporcie, że biorącpod uwagę wpływ recesji, internet wciąż radzi sobie dużo lepiej niżinne media.

źródło: Mediaweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"