Nazar Al-Khouri odpowiada za rozwinięcie i realizacja strategii PR dla Ogilvy & Mather. Będzie też pierwszym kontaktem dla potencjalnych klientów - funkcję tę dotychczas pełniła dyrektor strategii Elżbieta Twardowska.
- Doświadczenia z przeszłości nauczyły mnie, że PR-em agencji nie można zajmować się „przy okazji”, pomiędzy innymi obowiązkami - to jest pełnoetatowa praca, trzeba mieć na to pomysł i systematycznie go realizować. Agencja w tym przypadku musi być po prostu klientem konkretnej osoby - mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyrektor zarządzająca Ogilvy & Mather.
Dotychczasowa kariera Nazara związana była głównie z agencjami sieciowymi - pracował m.in. w DDB & tribal, Publicis oraz Saatchi & Saatchi dla takich klientów jak McDonald’s, Coca-Cola, E.Wedel, Commercial Union. Ostatnio, od czerwca 2015 roku, pełnił funkcję new business directora w domu produkcyjnym Film Produkcja.












