Kampania podkreśla główną zaletę usługi nc+ Internet: możliwość oglądania telewizji przez aplikację nc+ GO i na stronie ncplusgo.pl bez zużywania transferu danych. Spot, z udziałem Rafała Cieszyńskiego i Krzysztofa Stalmaszyka, którzy w reklamach nc+ występują od wiosny br., pokazuje straty spowodowane w hotelu przez żarłoczną kozę, która jednka nie dała rady zjeść limitu internetowego w nc+.
W drugiej odsłonie kampanii będzie promowany pakiet nc+ Telefon, wprowadzony razem z nc+ Internet.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platforma-nc-stracila-14-tys-abonentow-wplywy-nizsze-o-2-7-proc ##
Akcja reklamowa zaczęła się 5 września, jest realizowana w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży oraz poprzez komunikację wewnętrzną do abonentów nc+.
Strategię i kreację kampanii wspólnie z zespołem marketingu i kreacji nc+ przygotowała agencja reklamowa 2012 Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot nakręcił Jan Holoubek, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, scenografię przygotowała Zofia Mazurczak, a kostiumy - Monika Ugrewicz. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją - Platige Image.












