Nelly Kennedy: z Google na globalną szefową marketingu Volkswagena

Nelly Kennedy została powołana na stanowisko globalnego chief marketing officera marki Volkswagen Samochody Osobowe. Funkcję tę obejmie w lutym 2023 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kennedy została mianowana nową chief marketing officer (CMO) marki Volkswagen Samochody Osobowe od połowy lutego 2023 r. Na tym stanowisku zastąpi Jochena Sengpiehla, który przeniósł się do Volkswagen Group China, gdzie będzie szefem marketingu.

Nelly Kennedy jest obecnie starszym globalnym dyrektorem ds. marketingu marki w Google w Kalifornii. Jest uznaną ekspertką cyfrową i ma wieloletnie doświadczenie w marketingu marek.

- Zmieniamy Volkswagena z powrotem w markę miłości – przystępną, zorientowaną na klienta i autentyczną. Nasz marketing odgrywa w tym kontekście kluczową rolę. Jako nowa dyrektor ds. marketingu, Nelly Kennedy wraz ze swoim zespołem pomoże przekształcić Volkswagena z powrotem w markę prawdziwie ludzką - powiedział Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen Samochody Osobowe.

Nelly Kennedy ma ponad 30-letnie doświadczenie w marketingu marek. Przed dołączeniem do Google była dyrektorem ds. cyfrowych w firmie Condé Nast International i zajmowała kilka wyższych stanowisk w globalnym marketingu w firmie Adidas

Studiowała PR na Uniwersytecie Wiedeńskim, a także ukończyła studia podyplomowe z marketingu międzynarodowego na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu