Firma wykorzystała jubileusz w prowadzonej szerokiej komunikacji marketingowej. Temat jubileuszu jest elementem reklam telewizyjnych, radiowych, gazetek oraz innych materiałów promocyjnych dostępnych w sieci sklepów Neonet.
Z okazji jubileuszu uruchomiono też profil marki na Instagramie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/neonet-15-lat-jubileuszowy-konkurs-zasady-nagrody,7171208545192065a ##
Firma odświeżyła też wizerunek marki. - Efektem ostatnich prac w tym zakresie jest uwzględnienie najnowszych trendów w zakresie projektowania logo oraz stron internetowych. Nasz logotyp został odświeżony i jeszcze lepiej przystosowany do wymagań stawianych przez współczesne media cyfrowe. Nasza strona przeszła natomiast gruntowne zmiany, stała się jeszcze bardziej przejrzysta i przyjazna dla użytkownika. Poruszanie się po niej jest intuicyjne, a proces zakupowy jeszcze bardziej komfortowy - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Daiana Lendzion, manager dzialu PR i CSR w Neonet.

Neonet nie ujawnia nazw firm marketingowych, z którymi współpracował przy rebrandingu i prowadzonych działaniach reklamowych.











