W spocie Michel Moran odbiera w domu duże urządzenie AGD kupione w sklepie internetowym Neonet. Okazuje się, że dostarczono je szybciej niż ślimaki, które zamówił do przygotowywanych dań.
Reklamy informują o promocji wyprzedażowej zaplanowanej od 1 do 7 lipca.

Poprzednio, od drugiej połowy maja, sklepy Neonet promowała modelka Joanna Krupa, popularna głównie dzięki talent-show TVN „Top Model”. Kreacją i realizacją kampanii zajęła się agencja Opus B.
Według danych Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe Netonet Wrocław w mediach pozainternetowych od stycznia do maja br. wyniosły 206,16 mln zł, o 76,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-10-tvn-jury-kto-wystapi,7170173651457665a ##
Michelowi Moranowi popularność zapewnił udział jako juror w kilku programach TVN, m.in. „MasterChef” i „MasterChef Junior”. Od kilku lat Moran reklamuje przekąski rybne marki Lisner, w br. został gospodarzem cyklu „Kolekcja smaków” promującego produkty Prymat, wystąpił w kampaniach m.in. marek Lightbox, Zwieger, Makro, Pedigree i Whiskas.











