PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Black Friday - UOKiK przypomina prawa kupujących i sprzedawców
Krytyka Black Friday zaczyna przybierać nieproporcjonalne rozmiary (opinie)
Krytyka Black Friday zaczyna przybierać nieproporcjonalne rozmiary (opinie)
„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)
„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)
Hyundai już wyprzedaje modele z tego rocznika (wideo)
Hyundai już wyprzedaje modele z tego rocznika (wideo)
Biedronka rozpoczęła wyprzedaże w mobilnych Outlet Truckach
Biedronka rozpoczęła wyprzedaże w mobilnych Outlet Truckach
Co drugi Polak czeka na letnie wyprzedaże
Noworoczne wyprzedaże: reklamy rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami
Hyundai kampanią zachęca do zakupu modeli z rocznika 2018 (wideo)
Hyundai kampanią zachęca do zakupu modeli z rocznika 2018 (wideo)
80 proc. Polaków czeka z zakupami na promocje i wyprzedaże, co trzeci kupuje dodatkowe produkty
UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday
UOKiK radzi, jak reklamować towar zakupiony w ramach Black Friday lub Cyber Monday
Zniżki na Orange Love, Samsung Smart TV i Galaxy S8 w kampanii wyprzedażowej Orange (wideo)
Zniżki na Orange Love, Samsung Smart TV i Galaxy S8 w kampanii wyprzedażowej Orange (wideo)
Sezonowe wyprzedaże najpopularniejszym rodzajem promocji. Na świąteczne przeceny co trzeci Polak wyda 300 zł
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach
Ponad 240 zł jednorazowo wydajemy w outletach
„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi
„Odkryj okazje” w kampanii wyprzedaży samochodów Mitsubishi
Ponad 90% internautów wie o styczniowych wyprzedażach, 1/3 nic nie kupiła (infografika)
Škoda reklamuje „wygodną wyprzedaż” (wideo)
Škoda reklamuje „wygodną wyprzedaż” (wideo)