„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Volkswagena promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2019. Akcja, pod hasłem „Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę”, to pierwszy w Polsce projekt marketingowy z nową identyfikacją marki Volkswagen.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wystarczy wsiąść by poczuć różnicę” w kampanii wyprzedażowej Volkswagena (wideo)

Spoty z kampanii podkreślają jakość samochodów Volkswagen, odwołując się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszej reklamy jest mężczyzna, którego zawodzą urządzenia w nowoczesnym domu, a komfort znajduje dopiero w aucie tej marki.

Kampania podkreśla, że w ramach oferty wyprzedażowej można uzyskać do 20 tys. zł rabatu.

 

To pierwsza na polskim rynku akcja reklamowa Volkswagena wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki, zaprezentowaną w połowie września.

Działania są realizowane w telewizję i internecie (m.in. w social media).

Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji