Reklamy z kampanii pokazują rodzinę, która spieszy się na wyprzedaż do salonu Orange. W środku każdy znajduje coś dla siebie: telewizory i smartfony.
Kampania podkreśla, że w ramach obecnej promocji można uzyskać 23 proc. zniżki na rachunki w Orange Love (przy wykupieniu czterech usług: internetu, telewizji oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej za łącznie 89,99 zł miesięcznie). Ponadto smartfon Samsung Galaxy S8 jest dostępny już za 69 zł miesięcznie, a 50-calowy telewizor Samsung UHD Smart TV za 59 zł miesięcznie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-tv-eleven-sports-1-w-jakosci-4k-netflix-w-menu-dekoderow ##
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Poland, dla której jest to jedna z ostatnich realizacji dla Orange Polska - z początkiem przyszłego roku obsługę reklamową telekomu w zakresie ATL, w efekcie wygranego przetargu, przejmuje Leo Burnett.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa, który w niedawno rozstrzygniętym przetargu utrzymał to zlecenie.











