Ponad 90% internautów wie o styczniowych wyprzedażach, 1/3 nic nie kupiła (infografika)

Ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. Co trzeci już był, a 45% zamierza się jeszcze wybrać na styczniowe wyprzedaże - wynika z badania IQS.

KM
KM
Udostępnij artykuł:

Wysoką wiedzę o wyprzedażach mają zarówno kobiety (93%), jak i mężczyźni (92%). Na zakupach były już przede wszystkim kobiety i osoby najmłodsze (15-24 lata). Co trzeci klient, który wybrał się na wyprzedaż, nic nie kupił.

W kręgu zainteresowania konsumentek znajdują się głównie moda (84%), zdrowie i uroda (36%), książki, płyty, gry (34%), ale także produkty dla dzieci (27%). Mężczyźni na styczniowych wyprzedażach interesują się głównie elektroniką (68%), modą (61%), książkami, płytami, grami (35%) oraz artykułami sportowymi (21%).

Jeśli chodzi o opinie na temat wyprzedaży, przeważa zdanie, że jest to dobra oferta, ale konieczne jest zachowanie rozsądku i umiaru w kupowaniu.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję badawczą IQS w styczniu 2016 r. z wykorzystaniem ankiety internetowej na panelu Opinie.pl, N=500, reprezentatywna grupa internautów w wieku 15-50 lat.

KM
Autor artykułu:
KM
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu