Nescafé promuje się z Sucharem Codziennym kampanią „Suchary do kawy"

Marka Nescafé 3in1 rozpoczyna w digitalu kampanię „Suchary do kawy", która realizowana jest we współpracy z twórcami internetowymi Suchar Codzienny. Za działania odpowiada agencja GoldenSubmarine.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Suchary do kawy" ma wypromować nowy profil Nescafé 3in1 na Instagramie. Twórcy Suchara Codziennego, w ramach współpracy, zamieszczają na swoich profilach „suche" żarty na temat reklamowanego produktu. Ponadto, w planach są konkursy dla fanów na Instagramie i Facebooku. Marka w kolejnych miesiącach będzie współpracować z youtuberami.

Działania z Sucharem Codziennym zaplanowano na pierwszy kwartał 2019 roku.

- Marka Nescafé 3in1 od lat komunikuje się z młodymi konsumentami, którzy dopiero wchodzą w świat kawy. Naturalnym środowiskiem osób z pokolenia Z jest internet, a w szczególności media społecznościowe. Wybraliśmy współpracę z influencerami, bo wierzymy, że stworzone razem z nimi interesujące treści skutecznie dotrą do przeładowanych informacjami konsumentów. Suchar Codzienny idealnie wpisuje się w towarzyski, bez nadęcia i bezpośredni charakter marki Nescafé 3in1 oraz umiejętnie sprzedaje emocjonalne i funkcjonalne benefity marki - ocenia Michał Żuk, product manager Nescafé 3in1.

Za prowadzenie kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu