Produkty Nescafé promowane pod hasłem „Złota gorączka”

Ruszyła loteria pod hasłem „Złota gorączka” promująca markę Nescafé (należącą do Nestlé). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy marketingowe Unique One, Wavemaker Global i Publicis Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Produkty Nescafé promowane pod hasłem „Złota gorączka”

W ramach promocji należy kupić jednorazowo dowolne produkty Nescafé (w tym ekspresy Nescafé Dolce Gusto) za minimum 10 zł, zachować potwierdzający to paragon i zgłosić na stronie goraczkazłotanescafe.pl. Zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną - do zdobycia jest 2,5 tys. nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł. Na zakończenie loterii, ze wszystkich oddanych zgłoszeń, zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 gram (można je wymienić na gotówkę).

Loteria ruszyła 1 marca i potrwa do końca kwietnia. Za jej za opracowanie kreatywne, obsługę (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród) odpowiada agencja Unique One.

grafika

Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, prasie („Poradnik Handlowca”, „Wiadomości Handlowe”, „Handel”, „Hurt & Detal”) oraz sklepach (materiały POS).

Koncepcję i kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja Publicis Poland, materiały POS - Unique One, a reklamami telewizyjnymi zajęły się obie agencje. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker Global.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online