W ramach rozpoczętej właśnie promocji Nest Bank oferuje kredyt gotówkowy, przy którym rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi zero. Przy czym klient musi minimum 80 proc. pożyczonej kwoty (minimum 500 zł) przeznaczyć w ciągu 60 dni na zakup dziecięcego fotelika samochodowego i przedstawić bankowi potwierdzenie. Jeśli tego nie zrobi, oprocentowanie wzrośnie maksymalnie go 9,4 proc.
Spot reklamujący tę ofertę pokazuje, jak ojciec bawi się z córką i kładzie ją do fotelika w samochodzie. Z aprobatą obserwuje to starszy mężczyzna, który podkreśla, że bezpieczeństwo dzieci jest najważniejsze.
Nest Bank zadebiutował na rynku w październiku ub.r., powstał z połączenia Banku Smart i BIZ Banku. Wspierająca to kampania była oparta na reklamach, w których starszy mężczyzna udzielał różnych rad życiowych swojemu wnuczkowi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agata-dorozuk-rzecznik-prasowy-nest-bank ##
Za obsługę marketingową Nest Banku odpowiadają agencja Unlimited (kreacja), dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Made in PR (działania public relations).











