Nestlé debiutuje w Polsce z marką batonów Yes

Koncern Nestlé wprowadza na polski rynek markę batonów Yes, o recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nestlé wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów Yes!: migdałowy z solą morską oraz bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu opakowaniu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nestle-loteria-promocyjna-zasady-nagrody ##

- Konsumenci chętnie sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy, suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np. słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia przyjemność podczas jedzenia - komentuje Anna Mitura, dyrektor działu słodyczy w Nestlé Polska.

grafika

Batony Yes! będą dostępne w lipcu br. w sieci Żabka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa