Netflix zamówił drugi sezon reality show „Squid Game: Wyzwanie”

6 grudnia Netflix zaprezentował finał pierwszego sezonu show „Squid Game: Wyzwanie”, inspirowanego najpopularniejszym serialem platformy o tym samym tytule, a już wiadomo, że powstanie drugi sezon kontrowersyjnego programu.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Netflix zamówił drugi sezon reality show „Squid Game: Wyzwanie”
„Squid Game: Wyzwanie”, Netflix

Pisaliśmy tutaj o prowadzonych castingach dla uczestników drugiego sezonu, ale dopiero teraz Netflix oficjalnie ogłosił zamówienie kolejnego sezonu programu, w którym uczestnicy walczą o 4,56 mln dolarów (największa nagroda w historii telewizyjnych konkursów), wykonując zadania znane z serialu. O kontrowersjach wokół programu przeczytacie tutaj.

W pierwszym sezonie wzięło udział 456 graczy. Producentem show jest niezależne brytyjskie Studio Lambert i The Garden. W procesie produkcyjnym napotkano kilka problemów. W brytyjskich i amerykańskich publikacjach szczegółowo opisano trudności występujące podczas kręcenia show, kiedy na początku roku mróz w Wielkiej Brytanii spowodował komplikacje podczas pracy w Cardington Studios, czyli dawnej bazie Królewskich Sił Powietrznych w Bedford. Netflix potwierdził, że 3 z 456 graczy udzielono pomocy medycznej podczas realizacji zadania „Red Light, Green Light”, w którym gracze muszą uniknąć konfrontacji z groźną robotyczną lalką.

Rzeczniczka platformy poinformowała wówczas, że podczas realizacji zdjęć zachowano „wszelkie odpowiednie środki ostrożności”, z kolei amerykański serwis Deadline ujawnił, że brytyjski sektor ds. zdrowia i bezpieczeństwa przypomniał producentom, aby odpowiednio zaplanowali scenariusz programu i poszczególnych zadań, ale ostatecznie zdecydował, że dalsze działania nie są konieczne.

Cały sezon „Squid Game: Wyzwanie”, podobnie jak i serial „Squid Game” dostępne są na Netfliksie.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?