Zdecydowanym liderem polskiego rynku streamingu wideo pozostaje Netflix. Według wyników badania Mediapanel w listopadzie 2025 roku platformę odwiedziło u nas 10,55 mln internautów, co dało 35,44 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 6 godzin, 25 minut i 26 sekund, co przełożyło się na 46,62 proc. udziału w łącznym czasie korzystania z platform streamingowych z wideo.
Wyniki wszystkich serwisów z rankingu dotyczą wszystkich odwiedzających je internautów, nie tylko subskrybentów. Obejmują komputery, smartfony i tablety (bez telewizorów smart TV, których Mediapanel nie dotyczy).
Netflix wyprzedza o kilka długości najbliższych konkurentów, wśród których są inne globalne platformy. HBO Max przyciągnął w listopadzie 3,77 mln internautów, każdego średnio na 3 godziny, 13 minut i 39 sekund, co dało 8,37 proc. udziału w łącznym czasie.

Disney+ zanotował zaś 7,25 proc. udziału, Prime Video – 6,6 proc., zaś SkyShowtime – 3,19 proc. W tej ostatniej platformie każdy odwiedzający spędził przeciętnie godzinę, 49 minut i 6 sekund, co jest najniższym wynikiem w zestawieniu.
Wśród platform działających u nas nadawców telewizyjnych na czele jest TVP VOD. W zeszłym miesiącu odwiedziło ją 2,85 mln internautów, spędzając średnio po 3 godziny, 57 minut i 44 sekundy. Dało to 7,76 proc. udziału w całkowitym czasie korzystania ze streamingu wideo.
Udział Canal+ online wyniósł 5,88 proc., Playera (należącego do TVN Warner Bros. Discovery) – 3,87 proc., a Polsat Box Go – 3,18 proc.

W porównaniu z październikiem Netflix stracił 227,9 tys. użytkowników (to 2,1 proc.), zaś średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 52 minuty i 45 sekund (15,9 proc.), co przełożyło się na wzrost udziału w łącznym czasie korzystania o 2,7 pkt proc. (6,2 proc.).
W zeszłym miesiącu wyniki platformy w Polsce podwyższyła m.in. premiera serialu "Heweliusz" 5 listopada. W mniejszym stopniu wpłynęły zaś na to nowe odcinki "Stranger Things", bo pojawiły się pod koniec miesiąca.
Netflix zwiększył jeszcze przewagę nad platformą HBO Max, która zanotowała spadek o 113,2 tys. użytkowników (2,9 proc.) oraz 6 minut i 11 sekund średniego czasu korzystania (3,1 proc.), przez co jej udział w całkowitym czasie zmalał o 1,14 pkt proc. (12 proc.).
Mocno w górę Canal+ online i CDA Premium
Udział TVP VOD zmniejszył się o 0,56 pkt proc. (6,7 proc.), Playera – o 1,24 pkt proc. (24,3 proc.), a Polsat Box Go – o 0,72 pkt proc. (18,5 proc.). Ta ostatnia platforma została wyprzedzona przez SkyShowtime, która zanotowała minimalny spadek udziału: o 0,02 pkt proc. (0,6 proc.).

Z drugiej strony Canal+ online zyskał 46,8 tys. odwiedzających (1,7 proc.) oraz 52 minuty i 18 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (38,6 proc.), co dało wzrost udziału o 1,43 pkt proc., czyli 32,1 proc. Podobny wzrost udziału osiągnęło CDA Premium: o 0,65 pkt proc., a więc 37,6 proc.
Natomiast udział Prime Video zwiększył się o 0,37 pkt proc. (5,94 proc.).











