Głównym celem zmian jest zwiększenie personalizacji serwisu oraz umożliwienie użytkownikom nadawania indywidualnego charakteru wyglądowi strony.
- Nowe ikony profilowe zostaną udostępnione w witrynie, na urządzeniach przenośnych i telewizorach w ciągu najbliższych kilku tygodni. Mamy nadzieję, że przypadną do gustu użytkownikom serwisu - komentuje Cathy Conk, dyrektor działu ds. innowacyjności produktów Netflixa.
Wybór awatarów będzie powiększony m.in. o zdjęcia bohaterek i bohaterów seriali "Orange is the New Black", "Luke Cage" czy "Stranger Things". Odświeżony wygląd zyskają także obecnie dostępne ikony.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/shonda-rhimes-lista-produkcji-dla-netflixa ##
W drugim kwartale br. Netflix miał ponad 3,9 mld dolarów przychodów, a zysk netto serwisu osiągnął poziom 384 mln. Platforma przyciągnęła do siebie 5,2 mln nowych klientów, z czego większość pochodzi z rynków poza USA. W sumie z Netflixa korzysta obecnie ponad 130 mln internautów.












