Netflix ma milion użytkowników pakietu reklamowego

Z pakietu na Netfliksie, w którym przy treściach emitowane są reklamy, korzysta już milion użytkowników w USA. Wybiera go tam jedna piąta nowych klientów platformy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wewnętrznych danych Netflixa, do których dotarła agencja Bloomberg, w ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia pakietu z reklamami liczba jego użytkowników skoczyła ponad sześciokrotnie, a przez kolejny miesiąc - o 50 proc.

Nie wiadomo, ilu subskrybentów wybiera ten pakiet, bo w ramach jednego konta może korzystać kilka osób. Wiadomo natomiast, że zdecydowaną większość jego użytkowników stanowią nowe osoby na platformie i te wracające na nią po przerwie.

Do pakietu reklamowego przechodzi natomiast niewielu klientów z droższych planów. Według szacunków firmy Antenna, ten pakiet wybiera ok. 20 proc. nowych subskrybentów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-nowe-polskie-seriale-filmy-informacja-zwrotna-infamia-absolutni-debiutanci-znachor,7169671320532609a ##

Bloomberg ustalił też, że Netflix zrealizował w ostatnim czasie zakładaną liczbę emisji spotów. To duża poprawa w porównaniu z końcówką ub.r., kiedy oglądalność treści w ramach nowego pakietu była o 20 proc. niższa od planów. Ta informacja szybko trafiła do branży marketingowej, ponieważ Netflix ma umowy z agencjami mediowymi zakładające, że na kwartału zwraca im pieniądze za niezrealizowane emisje reklam.

W ramach pakietu przy treściach w ciągu godziny emitowanych jest przeciętnie od 4 do 5 minut spotów trwających po 15-30 sekund.

Pakiet Netfliksa z reklamami w 12 krajach

Netflix pakiet z reklamami emitowanymi przy treściach wprowadził na początku listopada ub.r. w 12 krajach - oprócz USA m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Australii, Japonii, Korei Południowej i Brazylii.

W Stanach miesięczna subskrypcja kosztuje 6,99 dolarów, podczas gdy za pakiet standardowy trzeba płacić 15,49 dolarów, a za premium i 19,99.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-pakiet-reklamy-jak-pobrac-cena-oferta-w-polsce,7169714248840833a ##

W USA i Kanadzie na koniec roku miała 74,3 mln klientów, płacących średnio po 16,23 dolara miesięcznie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?