Plany dotyczące masowej produkcji nowych seriali i kolejnych sezonów znanych już tytułów Sarandos zdradził podczas konferencji w Nowym Jorku. Według niego w ciągu najbliższych 5 lat serwis będzie zdolny do wprowadzenia do swojej oferty 20 autorskich propozycji rocznie. Będzie to oznaczało, że nowy serial lub sezon będzie się pojawiał w Netfliksie co 2 i pół tygodnia.
Sarandos dodał, że oferta własnych produkcji serwisu ma być bardziej niż obecnie wyspecjalizowana. - Każdy z seriali będzie przeznaczony dla innego rodzaju naszej widowni - podkreślił. Wystąpienie Sarandosa jest pośrednią odpowiedzią na opinię Davida Poltracka, jednego z dyrektorów stacji CBS, który na łamach „New York Timesa” postawił pytanie o to, czy Netflix jest zdolny do stworzenia kolejnego hitowego serialu. Dane wskazują też, że obecnie tylko 7 proc. dorosłych subskrybentów serwisu ogląda jego własne produkcje.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szef-netfliksa-za-16-lat-zniknie-tradycyjna-telewizja ##
Na konferencji Sarandon przyznał, że od czasu „Orange Is the New Black” oraz „House of Cards” Netflix nie zaprezentował porywającej produkcji. Wyraził jednak przekonanie, że zmieni się to wraz z premierą serialu „Marco Polo”, która została zaplanowana w USA za kilka dni. Kosztujący 90 mln dol. serial jest jak dotąd najdroższy w historii Netfliksa, i stanowi jedną z najbardziej kosztownych produkcji serialowych w dziejach telewizji - przebija go pod tym względem jedynie „Gra o tron” produkcji HBO.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-pojawi-sie-w-polsce-czy-rodzimi-operatorzy-powinni-sie-bac-opinie ##
Netflix jest obecnie największym na świecie internetowym serwisem oferującym filmy i seriale w technologii streamingu. Firma powstała w 1997 r. jako wypożyczalnia wideo. Dzisiaj z Netfliksa korzysta ponad 48 mln subskrybentów w 40 krajach.











