Nie podano jeszcze dokładnego terminu emisji show na żywo z Chrisem Rockiem.
- To jeden z najbardziej ikonicznych i najważniejszych komediowych głosów naszego pokolenia. Jesteśmy podekscytowani, że cały świat będzie mógł obserwować wydarzenie komediowe na żywo z jego udziałem i być częścią historii Netflixa - stwierdził w komunikacie Robbie Praw, wiceszef formatów komediowych i stand-upów na platformie.

Wiosną br. w Los Angeles odbył się festiwal stand-upowy Netflix is a Joke: The Festival. Wystąpiło ponad 330 komików, na event sprzedano ok. 260 tys. biletów.
Od lutego 2018 roku na Netfliksie dostępny jest show „Chris Rock: Tamborine” (wideo przy tekście są z tego stand-upu). To szósty program komediowy w dorobku Rocka, pierwszy zrealizowany na zlecenie platformy.
Na razie Netflix bez transmisji sportowych

Show z Chrisem Rockiem będzie natomiast pierwszym programem na żywo w historii Netflixa. Amerykańskie media podały, że koncern właśnie wycofał się z przetargu dotyczącego transmisji cyklu turniejów tenisistów ATP.
W ostatnich latach te turnieje pokazywał Amazon na swojej platformie Prime Video. Eksperci z branży spodziewają się, że w obecnej sytuacji prawa po kilkuletniej przerwie znów kupi Sky.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dahmer-potwor-serial-obserwator-netflix-pierwszy-sezon-opinie-premiara-zwiastun,7169747351262849a ##
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-nowy-pakiet-cena-oferta-jak-zamowic,7169755645900417a ##
Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.











