Poszukiwana osoba będzie pełniła funkcję redaktora naczelnego kanałów społecznościowych Netflixa (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram) na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Bedzie także odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów i twórców pracujących przy social mediowych projektach Netflixa, a także za opracowywanie kampanii wizerunkowych platformy we współpracy z działem PR konsumenckiego i zespołami marketingu. Ponadto, zatrudniona osoba ma zarządzać budżetem na media społecznościowe, analityką oraz nadzorować realizowane projekty.
Netflix wymaga od kandydatów biegłej znajomości języka angielskiego, lokalnej kultury internetu i jej niuasnów oraz narządzi analitycznych, wykorzystywanych do pracy w mediach społecznościowych. Kandydaci powinni umieć zarządzać zespołem i zasobami poszczególnych pracowników. Wymagane jest także co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku redaktor (w digitalu, druku bądź wideo).

Aplikacje należy przesyłać przez formularz LinkedIn.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katherine-langford-odeszla-z-serialu-trzynascie-powodow ##
W pierwszym kwartale 2018 roku liczba subskrybentów Netflixa na całym świecie wynosiła 125 mln osób. Serwis nie podaje, ilu użytkowników korzysta z jego usług w naszym kraju.











