23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”. Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole, Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
Netflix reklamuje się w Charlotte

W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze bistro tej sieci, która mieści się przy warszawskim placu Zbawiciela.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-nowe-seriale-filmy-emily-w-paryzu-ty-u-ciebie-czy-u-mnie-heart-of-stone ##
Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.

Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja MSL.
fot. Paweł Trojanowski











