Dotychczas Netflix niemal nie udostępniał danych na temat tego, jakimi produkcjami najbardziej są aktualnie zainteresowani widzowie. Teraz to się zmienia - każdy użytkownik Netfliksa może sprawdzić, co danego dnia cieszy się największą popularnością wśród wszystkich widzów w danym kraju. Może być to pomocną sugestią w wyborze tytułu do obejrzenia. Rankingi są aktualizowane każdego dnia.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ilu-ma-subskrybentow-w-usa-europie-i-azji-wyniki-finansowe-w-2019-r-wiedzmin-najpopularniejszym-serialem,7170765995370113a ##
Listy top produkcji znajdziemy w zakładkach "Seriale i programy" oraz "Filmy". W piątek 28 lutego w czołówce najpopularniejszych seriali był drugi sezon "Riverdale" "To nie jest OK"", „Miłość jest ślepa”, „Altered Corbon" oraz „Narcos: Meksyk”.

W kategorii filmów polscy widzowie Netfliksa najczęściej sięgali po "Zemstę Mewtwo", "Jego ostatnie życzenie", „Isi i Ossi” czy "Ocean's 8".

Dodatkowo czołowe produkcje reklamowane są na stronach głównych serwisu po zalogowaniu się na konto. Przykładowo nowa odsłona serii "Narcos Meksyk" we wtorek zapowiada jest jako "nr 2 w Polsce dzisiaj". Podobną promocję mają zapewnione tytuły w podkategorii Netflix Originals.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/player-pl-ma-300-tys-subskrybentow-piotr-korycki-tv-to-total-viewing-celem-pelne-dotarcie-z-contentem-na-wszystkich-mozliwych-platformach,7170745915848833a ##

Netflix inwestuje w oryginalne treści
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa wzrosła o 8,76 mln do 167,09 mln. Platforma zanotowała 5,47 mld dolarów wpływów i 587 mln dolarów zysku netto. W USA pozyskała jedynie 420 tys. nowych klientów (wobec 1,53 mln rok wcześniej), co uzasadnia rosnącą konkurencją. Podkreśla też, że „Wiedźmin” okazał się najpopularniejszym z pierwszych sezonów jej seriali.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.











