Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych

Firma technologiczna Netguru zapowiada reorganizację, w ramach której zamierza jeszcze bardziej specjalizować się w obsłudze firm z sektorów finansów i handlu. Ponadto wprowadziła specjalizację Greentech związaną ze zmianami klimatycznymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych
Mateusz Czajka, chief delivery officer w Netguru

Reorganizacja w Netguru obejmie konsolidację branżowej wiedzy i umiejętności w ramach tzw. portfolio, w skład których wejdą specjaliści z wybranych sektorów, odpowiadający za każdy etap tworzenia cyfrowych produktów: od walidacji założeń i designu, po programowanie, wdrażanie i zarządzanie produktami. Uproszczenie i połączenie struktur ma też pozwolić na usprawnienie komunikacji i współpracy między zespołami.

- Stawiamy na dalszą specjalizację w ramach poszczególnych sektorów rynku, ponieważ tego dziś potrzebują nasi klienci - podkreśla Mateusz Czajka, chief delivery officer w Netguru.

- Budując portfolio łączące kompetencje konsultingowe z wiedzą domenową i doświadczeniem w budowie innowacji nie tylko jesteśmy w stanie dostarczać większą wartość klientom, ale też bardziej precyzyjnie identyfikować i wykorzystywać pojawiające się szanse i możliwości do dalszego rozwoju - dodaje.

Zmiany w strukturze Netguru wejdą w życie w kwietniu br. Ponadto firma w ramach ogólnego portfolio wprowadziła specjalizację Greentech, w której wsparcie znajdą projekty dotyczące zmian klimatycznych.

- Widzimy wyjątkową okazję, by, łącząc nasz globalny zasięg, ekosystem partnerów i doświadczenie doradcze, efektywnie wspierać klientów w budowie strategii cyfrowych tworzonych z myślą pozytywnym wpływie na klimat - podkreśla Krzysztof Wilaszek, szef rozwoju biznesu w Netguru.

Netguru oferuje doradztwo, tworzenie oprogramowania oraz projektowanie produktów cyfrowych. Ma klientów głównie z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii, Stanów Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są wśród nich zarówno koncerny (m.in. Volkswagen, IKEA, Keller Williams), jak też podmioty z branży finansowej (Solaris), handlowej (Żabka Polska), edukacyjnej (Babbel) czy technologicznej (Temi). Firma zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników na całym świecie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele