Neuron promuje naukę „mimochodem”

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa obejmuje również koordynację współpracy z edukatorami i partnerami dystrybucyjnymi.

Tablice edukacyjne eduart stanowią wsparcie w nauce dla uczniów w różnym wieku, którzy zwykle szybko zniechęcają się do tradycyjnych sposobów uczenia się. To skuteczne rozwiązanie, które dzięki wykorzystaniu różnych technik zapamiętywania, pozwala na łatwe i niejako „mimochodem” przyswajanie informacji. Zawarte na tablicach dane prezentowane są w atrakcyjnej graficznej formie z zastosowaniem kolorów i symboli, które kategoryzują wiedzę i umożliwiają szybkie jej opanowanie. 

Obecnie w ofercie dostępne są 3 eduarty przedstawiające: poczet królów i książąt polskich, mapę polityczną świata oraz układ okresowy pierwiastków, ale producent planuje już kolejne tematy.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele