Neuron zajmie się obsługą Fundacji Neurostrategii Neuronet

Do grona klientów agencji Neuron PR dołączyła Fundacja Neurostrategii Neuronet, założona przez epileptologa dra n. med. Piotra Zwolińskiego. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji oraz wsparcie inicjowanych i koordynowanych przez Fundację projektów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert, szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie podano.

Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.

Fundacja Neurostrategii Neuronet zajmuje się szerzeniem najnowszej wiedzy na temat chorób neurologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem epilepsji, zarówno wśród lekarzy neurologów, jak również wśród pacjentów i opinii publicznej. Jednym z celów działań organizacji jest stworzenie, przy wykorzystaniu nowych technologii i eksperckiej wiedzy, systemu skutecznej opieki nad pacjentami, który spowoduje poprawę jakości życia osób cierpiących na epilepsję oraz ich rodzin.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele