W raportowanym okresie w najważniejszym dla News Corp segmencie serwisów informacyjnych zanotowano spadek przychodów rok do roku o 7 proc. do kwoty 5,33 mld dol. Ten spadek zrekompensował nieco 32-proc. wzrost przychodów z serwisów sprzedających nieruchomości, ostatecznie więc po stronie globalnych przychodów koncern ma stratę rok do roku w wysokości 3 proc, co oznacza kwotę 8,29 mld dol.
Gorzej przedstawia się sytuacja News Corp po stronie zysków. W zakończonym 30 czerwca roku fiskalnym wskaźnik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem) zamknął się kwotą 684 mln dol., a to jest równoznaczne z utratą zysków na poziomie 28 proc.
W komunikacie koncern wyjaśnia, że dużo niższy zysk w porównaniu z poprzednim rokiem jest przede wszystkim konsekwencją większych wydatków marketingowych w brytyjskich spółkach koncernu.

News Corp zaznacza także, że w raportowanym okresie o 11 proc. spadły przychody reklamowe, a o 2 proc. niższe były przychody ze sprzedaży prasy i subskrypcji w serwisach internetowych.











