Nickelodeon w sierpniu 2014 roku zanotował wzrost udziału względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 0,1 pkt. proc. do poziomu 0,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.Zajmujący również pierwsze miejsce z wynikiem 0,7 proc. kanał Cartoon Network zyskał 0,2 pkt. proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-najchetniej-ogladaja-polsat-tvn-i-nickelodeon-tvp2-dopiero-osma-raport ##
Dalej z wynikiem 0,5 proc., uplasowały się ex aequo takie stacje jak: Disney Channel (spadek o 0,4 pkt. proc.), MiniMini+ (w dół o 0,3 pkt. proc.) i TVP ABC, która nadaje od lutego br.
Wśród dzieci w grupie wiekowej od 4 do 15 lat liderem w sierpniu br. był kanał Nickelodeon (5,1 proc. udziału; wzrost o 1 pkt. proc.), drugą lokatę zajął Cartoon Network (4,9 proc.; do góry o 1,3 pkt. proc.), a trzecią - Disney Channel (4,1 proc.; w dół o 3 pkt. proc.).












